Батькам майбутніх першокласників

Головна » Батькам майбутніх першокласників   

Гімназія міста Калинівки оголошує набір учнів до 1 класу

Кожен учень - це унікальна і неповторна індивідуальність. Наш навчальний заклад є гнучкою, відкритою структурою, що здатна реагувати на зміни в суспільстві ,освітні потреби дітей, враховуючи їх індивідуальні запити та здібності. У гімназії міста Калинівки створено всі умови для отримання базової загальної середньої освіти: це навчання та виховання у світлих класах ,досвідчені вчителі, вихователі ГПД, чуйний і ввічливий персонал; безкоштовні гуртки за інтересами ;велика бібліотечна зала; комп'ютерний клас; смачне чотирьохтижневе меню у новій сучасній їдальні; великий сучасний стадіон зі штучним покриттям; ігровий майданчик ;дендрологічна ділянка ;майданчик із вуличними тренажерами; яблуневий та смородиновий сади;  калинова та липова алеї. Наш заклад має безпечне укриття.Маємо досвідчену медичну сестру. Навчатиме учнів 1 класу в 2024- 2025 н.р.Лівандовська Ірина Павлівна- досвідчений  вчитель вищої категорії, чуйна і добра Людина.  Підготовчі заняття для майбутніх першокласників буде проводити Ірина Павлівна щовівторка о 13.30. Початок з 12 березня 2024р. Ми з радістю очікуємо на допитливих ,активних ,творчих ,непосидючих першокласників та їхніх не менш активних, творчих та мудрих батьків-  усіх ,хто обирає сучасні знання, розвиток талантів та цікаве шкільне життя.

 

Поради батькам щодо підготовки

дитини до навчання в школі

 

Одне з першочергових завдань сім'ї – забезпечити загальну підготовленість дитини до школи. Вона полягає в тому, щоб сприяти її нормальному фізичному розвитку, виробленню санітарно-гігієнічних навичок, умінь самообслуговування і побутової праці.

Значне місце у родинному вихованні має зайняти процес налаштування дитини на школу, на серйозну навчальну працю, тобто формування її психологічної підготовленості до навчання. Батькам треба пам'ятати, що головним у цій роботі мають стати найрізноманітніші засоби заохочення, а не примусу. Виховну роботу слід будувати на перспективі радісного очікування дня, коли малюк стане школярем; переконувати, що навчання в школі – це серйозна праця, в результаті якої дитина пізнає багато нового.

Важливим завданням у період підготовки дитини до школи має стати виховання у майбутніх школярів почуття відповідальності, самостійності, організованості, готовності трудитися (безперечно, з урахуванням вікових особливостей дитини); формування правильних моральних засад, що передбачає виховання товариськості, готовність поділитися, поступитися, прийти на допомогу іншим.

Що таке шкільна зрілість? Традиційно виділяють три аспекти шкільної зрілості: інтелектуальний, емоційний і соціальний.

Інтелектуальна зрілість

Для віку 6-7 років – це вміння виділяти фігуру із тла, відтворювати зразок, здатність концентрувати увагу, встановлювати зв'язки між явищами і подіями, логічно запам'ятовувати, а також розвиток тонких рухів руки і їх координації.

Емоційна зрілість

– це здатність до ослаблення безпосередніх, імпульсивних реакцій і вміння тривало виконувати не дуже привабливу роботу, тобто розвиток довільності поведінки.

Соціальна зрілість

– це наявність у дитини потреби у спілкуванні з однолітками й уміння підкоряти свою поведінку законам дитячих груп, здатність приймати роль учня, уміння слухати і виконувати вказівки вчителя. Отже, за основу готовності до школи приймається необхідний рівень розвитку дитини, без якого вона не може успішно навчатися у школі.

Батькам слід пам'ятати, що не кожна дитина може піти до школи й успішно навчатися. Річ у тім, що шлях розвитку кожної дитини індивідуальний. Хтось починає раніше за інших ходити, але потім довго не говорить, хтось, навпаки, не вміє усміхатися, зате починає говорити цілими фразами і добре запам'ятовує букви. Тому до шкільного віку діти мають різний багаж досвіду – знання, уміння, навички, звички. Безсумнівно, що згодом кожна з них навчиться читати і рахувати і навіть стане грамотною, але до моменту вступу до школи важливіше мати не певні сформовані навички, а здатність сприймати і засвоювати новий матеріал, тобто здатність дитини до навчання.

Отже, оскільки шкільна зрілість, як і загалом увесь розвиток дитини, підкоряється закону нерівномірності психічного розвитку, кожна дитина має свої сильні сторони і зони найбільшої уразливості.