Батькам майбутніх першокласників

Головна » Батькам майбутніх першокласників   

 

Гімназія міста Калинівки оголошує набір учнів до 1 класу

   Кожен учень - це унікальна і неповторна індивідуальність. Наш навчальний заклад є гнучкою, відкритою структурою ,що здатна реагувати на зміни в суспільстві , освітні потреби дітей , враховуючи їх індивідуальні запити та здібності . Нова українська школа ( НУШ ) - це не просто навчання, а цікава практикоорієнтована освіта , яку ми реалізовуємо вже сім років. Від сьогодні ми разом будемо вибудовувати стосунки у форматі" учитель - дитина - батьки", засновані на співпраці, взаєморозумінні та бажанні разом іти до мети. Навчання - це праця. Усі діти різні: активні, непосидючі, допитливі, талановиті . Вони хочуть усе знати і одразу, але швидко забувають. Учителю з першокласниками непросто. Тому наша спільна мета - створити умови, за яких дитина буде щасливою, їй буде комфортно навчатися. Сьогодні головне - безпека , підтримка і любов. У гімназії міста Калинівки створено всі умови для отримання базової загальної середньої освіти : це навчання та виховання в світлих класах, досвідчені вчителі , вихователі ГПД, чуйний і ввічливий персонал; безкоштовні гуртки за інтересами ; велика бібліотечна зала; комп'ютерний клас; смачне чотирьохтижневе меню у новій сучасній їдальні ; великий і сучасний стадіон зі штучним покриттям; оновлена спортивна кімната ; ігровий майданчик; дендрологічна ділянка ; майданчик із вуличними тренажерами; яблуневий та смородинові сади; калинова та липова алеї . Наш заклад має безпечне укриття . Маємо досвідчену медичну сестру . Навчатиме учнів 1 класу в 2025 - 2026 навчальному році Костюк Наталя Олександрівна - досвідчений вчитель вищої категорії , має педагогічне звання "старший вчитель". Це чуйна, добра Людина , суперпедагог , креативний , творчий, розумний, працьовитий вчитель, що має підхід до будь-якої дитини . Підготовчі заняття для майбутніх першокласників буде проводити Наталя Олександрівна 19 лютого 2025 року о 14:00 . Навчання змінить життя Вашої дитини, але це не означає, що треба забрати в неї дитинство. У першокласника має залишитися час на спорт, творчість, ігри . Маю впевненість, що разом, спільними зусиллями родини і гімназії ми зробимо перший навчальний рік для Вашої малечі комфортним і радісним!❤️

 

 

Поради батькам щодо підготовки

дитини до навчання в школі

 

Одне з першочергових завдань сім'ї – забезпечити загальну підготовленість дитини до школи. Вона полягає в тому, щоб сприяти її нормальному фізичному розвитку, виробленню санітарно-гігієнічних навичок, умінь самообслуговування і побутової праці.

Значне місце у родинному вихованні має зайняти процес налаштування дитини на школу, на серйозну навчальну працю, тобто формування її психологічної підготовленості до навчання. Батькам треба пам'ятати, що головним у цій роботі мають стати найрізноманітніші засоби заохочення, а не примусу. Виховну роботу слід будувати на перспективі радісного очікування дня, коли малюк стане школярем; переконувати, що навчання в школі – це серйозна праця, в результаті якої дитина пізнає багато нового.

Важливим завданням у період підготовки дитини до школи має стати виховання у майбутніх школярів почуття відповідальності, самостійності, організованості, готовності трудитися (безперечно, з урахуванням вікових особливостей дитини); формування правильних моральних засад, що передбачає виховання товариськості, готовність поділитися, поступитися, прийти на допомогу іншим.

Що таке шкільна зрілість? Традиційно виділяють три аспекти шкільної зрілості: інтелектуальний, емоційний і соціальний.

Інтелектуальна зрілість

Для віку 6-7 років – це вміння виділяти фігуру із тла, відтворювати зразок, здатність концентрувати увагу, встановлювати зв'язки між явищами і подіями, логічно запам'ятовувати, а також розвиток тонких рухів руки і їх координації.

Емоційна зрілість

– це здатність до ослаблення безпосередніх, імпульсивних реакцій і вміння тривало виконувати не дуже привабливу роботу, тобто розвиток довільності поведінки.

Соціальна зрілість

– це наявність у дитини потреби у спілкуванні з однолітками й уміння підкоряти свою поведінку законам дитячих груп, здатність приймати роль учня, уміння слухати і виконувати вказівки вчителя. Отже, за основу готовності до школи приймається необхідний рівень розвитку дитини, без якого вона не може успішно навчатися у школі.

Батькам слід пам'ятати, що не кожна дитина може піти до школи й успішно навчатися. Річ у тім, що шлях розвитку кожної дитини індивідуальний. Хтось починає раніше за інших ходити, але потім довго не говорить, хтось, навпаки, не вміє усміхатися, зате починає говорити цілими фразами і добре запам'ятовує букви. Тому до шкільного віку діти мають різний багаж досвіду – знання, уміння, навички, звички. Безсумнівно, що згодом кожна з них навчиться читати і рахувати і навіть стане грамотною, але до моменту вступу до школи важливіше мати не певні сформовані навички, а здатність сприймати і засвоювати новий матеріал, тобто здатність дитини до навчання.

Отже, оскільки шкільна зрілість, як і загалом увесь розвиток дитини, підкоряється закону нерівномірності психічного розвитку, кожна дитина має свої сильні сторони і зони найбільшої уразливості.