Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі

Головна » Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі   

Анкета для дітей про оцінювання

освітнього середовища

Шановний учню! / Шановна ученице! Ми проводимо дослідження, щоб вивчити стан справ у гімназії , де Ви навчаєтеся. Просимо заповнити анкету. Ця анкета є анонімною. Результати анкетування будуть використані лише в узагальненому вигляді. Дякуємо за участь!

1.   У якому класі Ви навчаєтеся?

2.   З яким настроєм Ви йдете до гімназії ?

3.   Як Ви почуваєтеся у гімназії ?

4.   Як Ви оціните за 4-бальною шкалою наступні твердження:

·        облаштування території навколо гімназії

·        чистота навчальних кабінетів

·        чистота туалетних кімнат

·        чистота у спортивній кімнаті

·        температурний режим у гімназії

  1. Чи інформують Вас учителі, адміністрація гімназії  щодо правил охорони праці, безпеки життєдіяльності під час занять, пожежної безпеки, правил поведінки під час надзвичайних ситуацій?

6.   Чи використовується під час навчання та позаурочних заходів:

·        лабораторне обладнання

·        мультимедійне обладнання (інтерактивна дошка, проєктор, телевізор)

·        комп'ютерна техніка та програми

·        Інтернет

·        Візуалізація корисної інформації (карти, графіки, формули тощо)

·        наочність (муляжі, моделі, макети, гербарії, колекції)

·        спортивна кімната/спортивний майданчик

·        спортивний інвентар

7. Звідки Ви отримуєте інформацію про те, що таке булінг, інші форми насильства?

8.   Чи траплялося з Вами за останній рік у гімназії і або за її територією на регулярній основі щось із наступного:

·        Психологічне насильство (крик, залякування, тролінг, маніпуляції, приниження, кепкування)

·        Фізичне насильство (побиття, завдання шкоди здоров'ю, штовхання)

·        Економічне насильство (вимагання грошей, відбирання їжі, особистих речей)

9.   Якщо Ви потерпали від булінгу/цькування (систематичні, регулярні дії чи бездіяльність дорослих або інших учнів, які полягають у психологічному, фізичному, економічному насильстві) чи стали його свідком, то до кого Ви зверталися за допомогу у   гімназії ?

10.     У Вашій гімназії  розроблено правила поведінки? Чи ознайомлені Ви з ними та чи дотримуєтесь їх?

11.     Чи дотримуються Ваші права у закладі?

12.     Якщо Ваші права у закладі освіти порушуються, то які саме і в чому це проявляється і в чому це проявляється?

13.     Чи інформує Ваш заклад про те, як безпечно користуватися Інтернетом?

14.     Адміністрація гімназії  реагує на Ваші звернення (прохання, скарги)?

15.     Чи ознайомлені Ви з алгоритмом дій у разі сигналу «Повітряна тривога»?

16.     Ваші пропозиції щодо покращення освітнього середовища закладу.

 

Анкета для батьків про освітнє середовище

 

Шановні батьки! Наш заклад проводить дослідження, щоб  оцінити освітнє середовище закладу. Ваша участь є дуже важливою. Анкета анонімна, а результати опитування будуть використані лише в узагальненому вигляді. Будемо щиро вдячні за ваші відповіді.

1.   У якому класі навчається Ваша дитина?

2.   Як ви оціните освітнє середовище за 4-х бальною шкалою?

3.   Чи проводиться робота у гімназії  з батьками щодо:

·        Попередження та зниження рівня дискримінації?

·        Попередження та зниження рівня насилля?

·        Безпечного використання мережі Інтернет?

·        Попередження кібербулінгу?

1.    Якщо Ви зверталися з приводу випадків булінгу, якою була реакція школи?

2.   Чи ознайомлені Ви з правилами поведінки, що прийняті у закладі та дотримуєтесь їх?

3.   У який спосіб Ви отримуєте інформацію про діяльність закладу?

4.   Чи ознайомлені Ви з алгоритмом дій у разі сигналу «Повітряна тривога»?

5.   Чи порушуються Ваші права учасника освітнього процесу?

6.   Школа враховує думку батьків під час прийняття важливих управлінських рішень?

 

 Анкетування педагогів щодо

 

оцінювання освітнього середовища

Шановні колеги! Наш заклад проводить дослідження з метою оцінювання освітнього середовища. Ваша участь є дуже важливою. Дякуємо за відповіді.

1.  У яких класах ви викладаєте?

2.  Чи є освітнє середовище закладу безпечним та психологічно комфортним?

3.  Ви задоволені освітнім середовищем та умовами праці у закладі?

4.  Психологічний клімат закладу освіти сприяє співпраці педагогів?

5.  У закладі реагують на ваші звернення про випадки булінгу?

6.  У закладі реалізуються заходи із запобігання проявам дискримінації?

7.  У закладі проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі з домедичної допомоги?

8.  У закладі реагують на випадки травмування або погіршення самопочуття здобувачів освіти під час освітнього процесу?

9.  У закладі освіти розроблений алгоритм дій у разі нещасного випадку із учасниками освітнього процесу? Ви дотримуєтеся його?

10.    Чи проходили ви навчання, ознайомлювалися з нормативно-правовими документами щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому?

11.    У закладі проводяться навчання, просвітницька робота за участі відповідних служб/органів/організацій для учасників освітнього процесу з метою виявлення ознак булінгу (цькування) та запобігання його прояву?

12.    У закладі розроблені правила поведінки та учасники освітнього процесу ознайомлені з ними і дотримуються їх?

13.    У закладі розроблений алгоритм дій у разі сигналу «Повітряна тривога»?

14.    Чи ознайомлені ви із алгоритмом дій у разі сигналу «Повітряна тривога» і чи дотримуєтеся його?

 

Анкета для батьків про обізнаність з критеріями, правилами і процедурами оцінювання навчальних досягнень учнів

Шановні батьки! Наш заклад проводить моніторинг інформованості про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень учнів, щоб оцінити якість освітніх процесів. Ваша участь є дуже важливою. Анкета анонімна, а результати будуть використані лише в узагальненому виді. Посилання на анкету ви отримаєте у шкільній групі через додаток Viber. Будемо вдячні за ваші відповіді.

1.  У якому класі навчається ваша дитина?

2.  Ви отримуєте інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень 

     вашої дитини?

3.  Чи знаєте Ви критерії оцінювання своєї дитини?

4.  Наскільки учителі справедливо оцінюють навчальні досягнення вашої дитини?

5.  Чи отримуєте ви зворотній зв’язок від учителів щодо навчання?

6.  Чи допомагають учителі  у навчанні учню, якщо у нього виникають труднощі?

7.  Від кого (чого) залежать результати навчання вашої дитини?

8.  Ви задоволені організацією освітнього процесу у школі?

Анкета для батьків щодо визначення рівня адаптації учнів першого  класу

1. Чи охоче  дитина йде до гімназії   ?

Неохоче

Охоче, з радістю

Частіше так

Частіше ні

2. Чи пристосувалася Ваша дитина до шкільного режиму?

Поки що ні

Не зовсім

В основному, так

3. Чи переживає свої навчальні успіхи та неуспіхи?

Швидше ні, ніж так

В основному так

ні

4.Чи часто дитина ділиться з Вами шкільними враженнями?

Іноді

Досить часто

Ніколи

Постійно

5. Який переважаючий емоційний характер цих вражень?

Здебільшого негативні враження

Позитивних та негативних приблизно порівну

В основному позитивні враження

6. Скільки часу в середньому витрачає дитина на повторення вивченого матеріалу?

7. Як дитина долає труднощі у роботі?

Звертається за допомогою

Намагається долати сама, але може відступити

Наполеглива у подоланні труднощів

9. Чи здатна дитина сама перевірити свою роботу, знайти та виправити помилки?

Сама цього зробити не може

Іноді може

Може, якщо його спонукати до цього

Як правило, може

10. Чи знає ваша дитина імена своїх однокласників?

Так, усіх

Ні, нікого

Частково

11. Чи справляється дитина з навчальним навантаженням без перенапруги?

Швидше ні, ніж так

Скоріше так, ніж ні

12. Що Вас найбільше турбує щодо адаптації дитини до гімназії ?