Інклюзивне навчання

Головна » Дистанційне навчання » Інклюзивне навчання   

 

№ з/п

Дата

Години

Зміст роботи

Примітка

       1.            

12.04.2020

08.30-11.00

Самоосвіта.

Підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності. Опрацювання фахової літератури: «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі».

 

Розробка матеріалу, який надає батькам консультативну допомогу у вихованні дитини з ООП.

Консультація для батьків: «Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним План С: пограти з власною дитиною!»  

 

13.00-14.10

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум» (2 академічні години).

 

       2.            

13.04.2020

08.30-11.00

Спільно з вчителем розробка завдань для дитини з особливими освітніми потребами. Розміщення матеріалу на сайті закладу для учня з ООП.

 

Розробка матеріалу для консультаційної допомоги батькам у вихованні дитини з ООП.

Консультація для батьків: «Взаємини з дитиною з особливими освітніми потребами (ООП) ».

 

13.00-14.10

Сайт «На урок».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Створення інклюзивного середовища в закладі освіти» (2 академічні години).

 

       3.            

14.04.2020

08.30-11.00

Робота зі шкільною документацією.

Пошук вправ для розвитку дрібної моторики рук дитини, підготовка текстів для списування.

Розробка педагогічних порад для батьків, як уникнути агресивної поведінки дитини.

 

13.00-14.10

Сайт «На урок».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання» (2 академічні години).

 

       4.            

15.04.2020

08.30-11.00

Самоосвіта.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури по інклюзивній освіті. Розробка та розміщення на сайті закладу завдань для інклюзивної освіти.

 

13.00-14.10

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання»

(2 академічні години).

 

       5.            

16.05.2020

08.30-11.00

Упорядкування портфоліо дитини.

Упорядкування документації асистента вчителя.

Розробка дидактичних ігор для дитини з ООП («Відгадай професію», «Впізнай казку за малюнком», «Загадки від баби Дусі»).

 

13.00-14.10

Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання»

(2 академічні години).

 

 

 

Індивідуальний план роботи

  (    05.04.2021-09.04.2021 )

асистентів вчителя 

Олійник І.О

Пасічняк В.В

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

05.04.2021

1.Самоосвіта.

Підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності. Опрацювання фахової літератури: «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі».

 

Розробка матеріалу, який надає батькам консультативну допомогу у вихованні дитини з ООП.

Консультація для батьків: «Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним План С: пограти з власною дитиною!»  

2. Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум» (2 академічні години).

8:30 14.10

 

Viber, соціальні мережі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Googl meet

2

06.04

1.  Спільно з вчителем розробка завдань для дитини з особливими освітніми потребами. Розміщення матеріалу на сайті закладу для учня з ООП.

 

Розробка матеріалу для консультаційної допомоги батькам у вихованні дитини з ООП.

Консультація для батьків: «Взаємини з дитиною з особливими освітніми потребами (ООП) ».

3. Сайт «На урок».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Створення інклюзивного середовища в закладі освіти» (2 академічні години).

 

 8:30-14:10

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

 

 

Googl meet

3

07.04

1. Робота зі шкільною документацією.

Пошук вправ для розвитку дрібної моторики рук дитини, підготовка текстів для списування.

Розробка педагогічних порад для батьків, як уникнути агресивної поведінки

2. Сайт «На урок».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання» (2 академічні години).

8:30-14:10

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

 

 

 

 

 

 

 

4

08.04

1. Самоосвіта.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури по інклюзивній освіті. Розробка та розміщення на сайті закладу завдань для інклюзивної освіти.

2.  Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання»

 

 8:30-14:10

Viber, месендж, у телефонному режимі

 

 

 

 

 

Googl meet

5

09.04

1. Упорядкування портфоліо дитини.

Упорядкування документації асистента вчителя.

Розробка дидактичних ігор для дитини з ООП («Відгадай професію», «Впізнай казку за малюнком», «Загадки від баби Дусі»).

2. Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання»

(2 академічні години).

 

8:30-14:10

Viber, coціальні мережі, в телефонному

режимі

 

 

 

 

 

                      Googl meet

 

 

 

 Індивідуальний план роботи

  (    22.03.2021-26.03.2021 )

асистентів вчителя 

Олійник І.О

Пасічняк В.В

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

22.02.2021

1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для  учнія 5 класу  в онлайн – режимі.

 

2. Індивідуальні консультації для учня 5 класу  в онлайн – режимі.

3.Виготовлення наочного матеріалу для роботи з учнями з ООП

8:30 14.10

 

Viber, соціальні мережі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Googl meet

2

23.03.

1.  Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

2.  Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.

3. Індивідуальні консультації для учня 5 класу  в онлайн – режимі.

 8:30-14:10

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

 

 

Googl meet

3

24.03.

1. Розробка педагогічних порад та пам’ яток батькам.

2 Індивідуальні консультації для учня 5 класу  в онлайн – режимі 

8:30-14:10

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

 

 

 

 

 

 

 

4

25.03.

1. Розробка дидактичного матеріалу для роботи  в класі з дітьми.

2.  Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей середніх школярів”

3. Індивідуальні консультації для учня 5 класу  в онлайн – режимі

 8:30-14:10

Viber, месендж, у телефонному режимі

 

 

 

 

 

Googl meet

5

26.03.

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Спільно з вчителями продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання  школяра 5 класу та розміщення матеріалу на сайті закладу.

3. Онлайн консультація для батьків дитини  з ООП

4.Робота з методичною літературою.

5.Робота над папкою самоосвіти)

 

8:30-14:10

Viber, coціальні мережі, в телефонному

режимі

 

 

 

 

 

                      Googl meet

 

Індивідуальний план роботи

  (    26.02.2021-12.03.2021 )

асистентів вчителя 

Олійник І.О

Пасічняк В.В

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

26.02.2021

1. Розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з ООП.

8:30 14.10

 

Viber, соціальні мережі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Googl meet

2

1.03.

1.Саомоосвіта

2.Ознайомлення з новинками педагогічної літератури по інклюзивній освіті.

 

 8:30-14:10

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

 

 

Googl meet

3

2.03.

1.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів»(Грищук Олена Юріівна)

2. Розміщення інформаціі для учнів 4 класу

(соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.Перегляд мультфільма «Корисні підказки.Смачно та корисно»

4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

5.Розробка папки « Ігри та вправи для дітей з затримкою психічного розвитку».

 

8:30-14:10

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

 

 

 

 

 

 

 

4

3.03.

1. Заведення учнівського порт фоліо для відображення навчальних досягнень учня з ООП, розвитку його інтересів.

 8:30-14:10

Viber, месендж, у телефонному режимі

 

 

 

 

 

Googl meet

5

4.03.

1.  Самоосвіта.

Вивчення і ведення документації, яка необхідна при роботі з дітьми з ООП.

2. Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Підтримка дітей з ООП: практичні поради» (2 академічні години)

 

8:30-14:10

Viber, coціальні мережі, в телефонному

режимі

 

 

 

 

 

                      Googl meet

6

5.03.

1. З метою розширення уявлень про навколишній світ, просторово-часові уявлення – виготовлення дидактичного матеріалу на уроки «Я досліджую світ» (додаткові інструкції, картки, малюнки).

2. Сайт «На урок».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» (2 академічні години).

 8:30-14:10

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

 

 

 

 

Googl meet

7

9.03.

1. Розробка матеріалу для консультаційної допомоги батькам у вихованні дитини з ООП.

Консультація «Здорове харчування – запорука здоров’я».

Сімейний вернісаж «Пальчиковий театр на руках дітей і батьків».

2.  Сайт «Всеосвіта».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» (2 академічні години).

3.Сайт «На урок».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Робота з дітьми з розладами аустичного спектру в інклюзивному класі» (2 академічні години).

 8:30-14:10

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Googl meet

8

10.03.

1. Виготовлення дидактичного матеріалу для дитини з ООП.

Математика. Гра «Танграм».

2. Сайт «На урок».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Використання можливостей «На урок» для дистанційного начання» (2 академічні години).

 

8:30-14:10

Viber, месендж, у телефонному режимі.

 

 

9

11.03.

1.Саомоосвіта.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури по інклюзивній освіті.

 

2.Сайт «На урок».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» (2 академічні години).

 

 8:30-14:10

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

 

 

Googl meet

10

12.03.

1. Самоосвіта.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури по інклюзивній освіті.

2. Сайт «На урок».

Дистанційна робота.

Перегляд вебінару на тему: «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками»

(2 академічні години).

3.Виготовлення роздаткового матеріалу на уроки української мови для дитини з ООП (картки для індивідуальної роботи з метою розвитку пізнавальної діяльності). 

8:30-14:10

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі